პროექტის სახელწოდება | Osternbrauche in Deutschland und in Georgien. |
პროექტის მიზნები | მოსწავლეებიგაიგებენ აღდგომის აღნიშვნის ტრადიციებს საქართველოსადაგერმანიაში. |
პროექტის მთავარი იდეა | ძიება, დამუშავება და ორგანიზება. |
მონაწილეთა ასაკი | VIIIკლასის მოსწავლეები |
ვადები/ხანგრძლივობა | 1 კვირა |
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შიქმნას | მოსწავლეები დაეუფლებიან ინფორმაციის შეგროვების, დახარისხების, ანალიზის,ეფექტური სოციალური კომუნიკაციისათვის საჭირო უნარ-ჩვევებს; გაიუმჯობესებენ გერმანულიენის ცოდნას, ზეპირმეტყველებას; გაიზრდება მოსწავლეთა ჩართულობა და დაინტერესება პროექტისადმი, რაც დადებითად აისახება მოსწავლეთა მოტივაციაზე. |
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები | კომპიუტერი,ინტერნეტი,ფოტოაპარატი,ფურცლები. |
პროექტის მსვლელობა/ძირითადი აქტივობები | I საპროექტო ჯგუფის ჩამოყალიბება.მოსწავლეთა დაყოფა ჯგუფებად შემთხვევითი შერჩევის პრინციპით.თითოეული ჯგუფის პასუხისმგებელი პირის დასახელება. II ჯგუფებისთვის დავალებების მიცემა. III პირველ ჯგუფს დაევალება ინტერვიუსჩაწერა და/ან ინფორმაციის მოპოვებაუფროსითაობისგან. IV მეორე ჯგუფს დაევალება ფოტოების გადაღება. V მესამე ჯგუფს დაევალება ინფორმაციის მოპოვება ინტერნეტის საშუალებით. VI მეოთხე ჯგუფს დაევალება ჯგუფების მიერ მოპოვებული ინფორმაციის/ მასალებისდამუშავება. VII . პროექტის პრეზენტაცია. |
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი | კავშირი საზოგადოებრივ მეცნიერებებთან. კავშირი ისტ-თან; პროექტის განხორციელება ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში გამჭოლი პრიორიტეტული კომპეტენციების განვითარებას: ა) წიგნიერება. კითხვის, წერის, ინფორმაციის დამუშავების, იდეებისა და მოსაზრებების გამოთქმის, გადაწყვეტილების მიღებისა და პრობლემების მოგვარების უნარი; ბ) ციფრული წიგნიერება. ქსელური ძიების, ტექსტების ელექტრონული დამუშავებისა და ტექსტური შეტყობინების პროგრამების გამოყენების უნარსაც. ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება ხელს უწყობს შემოქმედებითი და ინოვაციური მიდგომების გამომუშავებას მოსწავლეებში; გ) მრავალენობრივი (პლურილინგვური) კომპეტენცია. დ) სემიოტიკური კომპეტენცია. ვერბალური და არავერბალური საშუალებით გადმოცემული ინფორმაციის გააზრებისა და ინტერპრეტირების, საკუთარი ნააზრევისა და განცდილის სხვადასხვა საშუალებით გადმოცემის უნარი; ე) სოციალური და სამოქალაქო კომპეტენცია. სამოქალაქო ცხოვრებაში ინტეგრირებისათვის აუცილებელი ისეთი უნარებისა და ღირებულებების ჩამოყალიბება, როგორებიცაა: კონსტრუქციული თანამშრომლობა, პრობლემების მოგვარება, კრიტიკული და შემოქმედებითი აზროვნება, გადაწყვეტილების მიღება. |
პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი) | ირინაშეყრილაძე |
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა | irinashekriladze16@gmail.com irinashekriladze@mail.ru |
понедельник, 16 апреля 2012 г.
პროექტი
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий