понедельник, 16 апреля 2012 г.

პროექტი



პროექტის სახელწოდებაOsternbrauche in Deutschland und in Georgien.
პროექტის მიზნებიმოსწავლეებიგაიგებენ აღდგომის აღნიშვნის ტრადიციებს საქართველოსადაგერმანიაში.
პროექტის მთავარი იდეაძიება, დამუშავება და ორგანიზება.
მონაწილეთა ასაკიVIIIკლასის მოსწავლეები
ვადები/ხანგრძლივობა1  კვირა
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შიქმნასმოსწავლეები დაეუფლებიან ინფორმაციის შეგროვების, დახარისხების, ანალიზის,ეფექტური სოციალური კომუნიკაციისათვის საჭირო უნარ-ჩვევებს; გაიუმჯობესებენ გერმანულიენის ცოდნას, ზეპირმეტყველებას; გაიზრდება მოსწავლეთა ჩართულობა და დაინტერესება პროექტისადმი, რაც დადებითად აისახება მოსწავლეთა მოტივაციაზე.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსებიკომპიუტერი,ინტერნეტი,ფოტოაპარატი,ფურცლები.
პროექტის მსვლელობა/ძირითადი აქტივობებიI საპროექტო ჯგუფის ჩამოყალიბება.მოსწავლეთა დაყოფა ჯგუფებად შემთხვევითი შერჩევის პრინციპით.თითოეული ჯგუფის პასუხისმგებელი პირის დასახელება.
II   ჯგუფებისთვის დავალებების მიცემა.
III პირველ ჯგუფს დაევალება ინტერვიუსჩაწერა და/ან ინფორმაციის მოპოვებაუფროსითაობისგან.
IV მეორე ჯგუფს დაევალება ფოტოების გადაღება.
V  მესამე ჯგუფს დაევალება ინფორმაციის მოპოვება ინტერნეტის საშუალებით.
VI   მეოთხე ჯგუფს დაევალება ჯგუფების მიერ მოპოვებული ინფორმაციის/ მასალებისდამუშავება.
VII . პროექტის პრეზენტაცია.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირიკავშირი საზოგადოებრივ მეცნიერებებთან.
კავშირი ისტ-თან;
პროექტის განხორციელება ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში გამჭოლი პრიორიტეტული კომპეტენციების განვითარებას:
 ა) წიგნიერება. კითხვის, წერის, ინფორმაციის დამუშავების, იდეებისა და მოსაზრებების გამოთქმის, გადაწყვეტილების მიღებისა და პრობლემების მოგვარების უნარი;
 ბ) ციფრული წიგნიერება. ქსელური ძიების, ტექსტების ელექტრონული დამუშავებისა და ტექსტური შეტყობინების პროგრამების გამოყენების უნარსაც. ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება ხელს უწყობს შემოქმედებითი და ინოვაციური მიდგომების გამომუშავებას მოსწავლეებში;
 გ) მრავალენობრივი (პლურილინგვური) კომპეტენცია.
 დ) სემიოტიკური კომპეტენცია.  ვერბალური და არავერბალური საშუალებით გადმოცემული ინფორმაციის გააზრებისა და ინტერპრეტირების, საკუთარი ნააზრევისა და განცდილის სხვადასხვა საშუალებით გადმოცემის უნარი;
 ე) სოციალური და სამოქალაქო კომპეტენცია. სამოქალაქო ცხოვრებაში ინტეგრირებისათვის აუცილებელი ისეთი უნარებისა და  ღირებულებების ჩამოყალიბება, როგორებიცაა: კონსტრუქციული თანამშრომლობა, პრობლემების მოგვარება, კრიტიკული და შემოქმედებითი აზროვნება,  გადაწყვეტილების მიღება.
პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი)ირინაშეყრილაძე
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტაirinashekriladze16@gmail.com
irinashekriladze@mail.ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий