თარიღი | 03. 04. 2012. |
სწავლების საფეხური | საშუალო\YII კლასი |
საგანი \პედაგოგი | გერმანული ენა / ირინა შეყრილაძე |
გაკვეთილის თემა | Die Familie (verschiedene Familientypen in Deutschland) |
გაკვეთილის მიზანი | მოსწავლეები გაეცნობიან გერმანული ოჯახის ტიპებს. |
წინარე ცოდნა | აქვთ შესაბამისი ლექსიკური მარაგი და შესაბამისი გრამატიკული ცოდნა. |
შეფასების საგანი და კრიტერიუმები | გაკვეთილში ჩართულობა, კითხვა–პასუხი,პასუხის სისწორე. |
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები | წიგნი, სიტყვების და აქტივობის რვეულები,სურათები, კომპიუტერი. |
გაკვეთილის მსვლელობა 45 წთ | მისალმება, კლასის ორგანიზება,გაკვეთილის თემისა და მიზნების, შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა 2 წთ. გამოწვევა–არსებული ცოდნის გააქტიურება 3 წთ. მომდევნო აქტივობის შესასრულებლად მოსწავლეები ეცნობიან ინფორმაციულ ტექსტს, იწერენ უცნობ სიტყვებს, ცდილობენ უცხო სიტყვების კონტექსტში გაგებას 15 წთ. მოსწავლეები გამოთქვამენ თავიანთ მოსაზრებებს,საუბრობენ თემის შესახებ 8 წთ. გამთლიანება\რეფლექსია.ვახდენ გაკვეთილის შეჯამებას, ვაწყობ დისკუსიას, პასუხობენ შეკითხვებს და საკუთარი სიტყვებით გამოხატავენ თავიანთ თვალსაზრისს.კითხულობენ ტექსტს და ინიშნავენ D/Akk–ის წინდებულებს. 10 წთ. საშინაო დავალება წინადადებებში D/Akk–ის წინდებულებისსწორად ჩასმა 2წთ |
შეფასება | 5 წთ. |
понедельник, 16 апреля 2012 г.
გაკვეთილის გეგმა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий